Content Marketing

Najważniejsze przykazania w strategii content marketingowej

Zanim na dobre wdrożysz content marketing w swojej firmie warto byłoby dokładnie omówić sobie strategię, według której będziesz to robił. Jest to niezwykle istotna sprawa i nie można o niej w żadnym wypadku zapominać, ponieważ tylko wtedy Twój przekaz dotrze dokładnie do tych ludzi, na których najbardziej Ci zależy. Jaki masz cel? Na początek zastanów się dokładnie, jakie masz cele i czego konkretnie oczekujesz po Twojej kampanii content marketingowej. Czy ma to...

Czytaj dalej >

Content Marketing – Magiczny sposób na SEO

Nie da się zaprzeczyć, że coraz więcej firm poszukuje magicznych sposobów na to, aby szybko zyskać popularność w internecie. Nie ma w tym absolutnie nic dziwnego, ponieważ każdemu zależy na większej sprzedaży produktów i usług. Jednakże problem pojawia się wtedy, kiedy faktycznie zaczynamy wierzyć w to, że istnieje taki wyłącznie jeden magiczny przycisk, który wystarczy do osiągnięcia sukcesu. Oczywiście są pewne działania, które mogą znacznie przyśpieszyć...

Czytaj dalej >

Content marketing i SEO – czy to się w ogóle łączy?

Wydawać by się mogło, że SEO i content marketing to dwa zupełni inne światy, które nie mają ze sobą wiele wspólnego. Tymczasem jest zupełnie inaczej, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż algorytmy Google przemierzają sieć w poszukiwaniu jak najlepszej treści. Właśnie z tego powodu warto byłoby postawić na przemyślane działania content marketingowe, które mogą skutecznie pomagać w zdobywaniu klientów. W jaki sposób należy tworzyć content dla SEO?...

Czytaj dalej >

Jak content służy stronie internetowej? Część 1

Z miesiąca na miesiąc content marketing staje się coraz bardziej popularniejszy i pomaga w zdobywaniu nowych odbiorców produktów dla danych firm. Postanowiliśmy dokładnie sprawdzić jakie korzyści może przynieść Tobie zastosowanie takich strategii w Twojej firmie, bowiem z pewnością nie można przejść obok tego obojętnie. Na czym polega content marketing? Jak sama nazwa wskazuje, mówimy tutaj o promowaniu firmy za pomocą różnych treści. Niekoniecznie muszą to...

Czytaj dalej >

Czy content na stronie ma wpływ na Twój biznes?

Dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez własnej strony internetowej. Coraz więcej właścicieli firm otwiera się na nowoczesne technologie i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów oferując swoje usługi w internecie. Ale w jaki sposób content na Twojej stronie w ogóle ma wpływ na klientów? Czy faktycznie warto się nim aż tak przejmować? Klient chce Cię poznać Wart więc na swojej stronie umieścić jak najwięcej informacji o tym, w jaki sposób...

Czytaj dalej >

Sklep internetowy i optymalizacja pod SEO – jak to zrobić?

Już w początkowych etapach budowania sklepu internetowego należy pomyśleć o tym, aby jak najlepiej się on pozycjonował w wyszukiwarkach. Warto więc zadbać o kilka podstawowych spraw, dzięki którym na pewno z czasem będziesz mógł się coraz lepiej promować i ściągać do swojego sklepu ruch z wyszukiwarek, a przecież właśnie o to najbardziej Ci chodzi. Grafika to nie wszystko Warto wiedzieć, że najładniejsza grafika to nie wszystko, bowiem nie zagwarantuje Ci...

Czytaj dalej >

Jak dobierać frazy kluczowe – ABC

Nie da się ukryć, że dobór odpowiednich fraz kluczowych ma bardzo duże znaczenie, jeśli chodzi o pozycjonowanie, jak również dalszy rozwój biznesu. Będziesz dokładnie wiedział co ludzie wyszukują i jakie konkretnie frazy umieszczać w swoich tekstach na stronie, czy w tytułach filmów itd. Jednakże od czego należy zacząć wybieranie najlepszych słów kluczowych, aby potem nie żałować i mieć naprawdę zadowalające wyniki? Google Keyword Planner Pierwszym i...

Czytaj dalej >

Modyfikacje w serwisie www oraz spadki konwersji – jak im zapobiec?

Trzeba przyznać, że jeśli ktoś od kilku lat prowadzi serwis w internecie, to obecnie nadszedł czas na jego przebudowę i dopasowanie do urządzeń mobilnych, co jest w zasadzie standardem. Jednakże nie da się ukryć, że nie jest to wcale takie proste i będzie wymagało niemałych nakładów czasowych oraz dużych ingerencji w stronę. Jest także kilka ważnych aspektów, o ile nie chcesz, aby Twoja strona przez te modyfikacje spadła w wynikach wyszukiwania. Ci, którzy zabierali...

Czytaj dalej >

Pozycjonowanie tradycyjne i szerokie – kiedy decydować się na jedno lub drugie?

Przeważnie mamy do czynienia z pozycjonowaniem tradycyjnym na wybraną grupę fraz i jest to jeden z najbardziej powszechnych sposobów na pozycjonowanie. Niemniej jednak, na pewno się nie zdziwisz, jeśli Ci powiemy, że nie jest to jedyny model, który możesz wykorzystywać do prowadzenia jakichkolwiek działań w wyszukiwarkach. Otóż można wyróżnić również pozycjonowanie szeroki pod tzw. „długi ogon”. Czym się różnią i kiedy warto stosować jedno lub drugie?...

Czytaj dalej >

Jak wygląda SEO dla e-commerce?

Prowadzisz sklep internetowy i zależy Ci na tym, aby jak najwięcej potencjalnych klientów mogło do niego trafić? W takim razie jest to idealny artykuł dla Ciebie, ponieważ zaraz dowiesz się w jaki sposób skutecznie promować swój sklep i prowadzić działania, dzięki którym już niebawem będziesz mógł się cieszyć naprawdę niemałymi zyskami. Jaki najskuteczniejsze metody pozycjonowania dla e-sklepu? Masz bardzo dużo produktów i ciężko jest jednoznacznie wybrać...

Czytaj dalej >

Strony „satelitarne celowe” – czym są i jak wykorzystać ich potencjał?

Google na bieżąco wprowadza różne algorytmy, ciągle zmienia sposób działania swoich robotów wyszukiwarki, aby eliminować spam. W dobie tych wszystkich modyfikacji wykształciło się inne rozwiązanie, które nazywane jest stroną satelitarną celową. Tego typu strona jest tworzona w różnych celach, w zależności od tego, w jaki sposób jest prowadzona cała kampania marketingowa. Może to być np. sprzedaż pozostałości danej kolekcji, czy też mające na celu zbieranie...

Czytaj dalej >

Optymalizacja TITTLE pod kątem wyszukiwarki – jak się za to zabrać?

Nie da się zaprzeczyć, że tytuł strony to jeden z jej najważniejszych elementów i zdecydowanie radzimy Ci się na nim jak najmocniej skupić. Wydawać by się mogło, że żyjemy w czasach, kiedy to dostęp do wiedzy jest tak szeroki, iż nikt nie powinien mieć najmniejszych problemów z przygotowaniem właściwych znaczników TITLE. Niemniej jednak wciąż niemała liczba webmasterów ma z tym problemy. Co to w ogóle jest TITLE? Najprościej rzecz ujmując jest to nic innego...

Czytaj dalej >